بهترین هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرسش: امکانات هتل ترنج کیش,رزرو برای 3 نفر

خاتون محمدی

تاریخ طرح پرسش: 96/05/12

 

پرسش: سلام و تشکر از سایت شما، در مورد امکانات هتل ترنج کیش و رزرو برای سه نفر و همچنین آیا به نفر سوم کاناپه تخت خواب شو تعلق می گیرد؟ ممنون میشم مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل ترنج هتل پنج ستاره دریایی لوکس اولین هتل دریایی کشور است هتلی بی نظیر در تور کیش زمستان 96 با دو فاز دریایی و ساحلی در شمال غربی جزیره دارد. در فاز دریایی هتل به گونه‌ای کنار با طرح بته‌جقه درست بر روی آب قرار می‌گیرید. در جایی که آب‌های آزاد خلیج فارس شما را احاطه می‌کند.

در هتل ترنج کیش می توانید در سوئیت‌هایی استراحت کنید که ضمن داشتن همه امکانات خوب و مدرن با یک پنجره شیشه‌ای شما را به عمق دریا و زیبایی‌هایش وصل می‌کند. از این کف شیشه‌ای می‌توانید گیاهان دریایی و آبزیانی که در حال جنب و جوش هستند را ببینید. این کف شیشه‌ای را علاوه بر اینجا در رستوران بزرگ خورشید هتل نیز دارید. در این رستوران همزمان با صرف غذاهای خوشمزه می‌توانید از تماشای ماهی‌ها در تور کیش بهمن 96 لذت ببرید.

هتل ترنج رستوران‌های دیگری هم به نام رستوران تاج که با خوش طعم ترین غذاها و زیباترین مناظر بر روی آبی بی انتها خلیج قرار گرفته است. به جرات می‌توان گفت زیباترین غروب‌های عمرتان را در اینجا خواهید داشت. در فاز ساحلی هتل ترنج یک کافی شاپ سنتی وجود دارد که از آن به عنوان لمکده ساحلی یاد می‌شود. تخت‌های چوبی زیبا کنار ساحل با چایی خوش عطر و انواع قلیان تمام سرویسی است که در این کافی شاپ به میهمانان گرامی تور کیش نوروز 97 ارائه می‌شود. کافه گلف یک فضای پذیرایی دیگر در فاز دریایی است که ضمن اینکه یک کافی شاپ است غذاهای فرنگی نیز ارائه می‌کند.

علاوه بر این در فاز ساحلی می‌توانید مهمان فضاهای پذیرایی دیگری در تور کیش اسفند 96 نیز باشید. مثل رستوران ساحلی که ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می‌کند و کافی شاپ ساحلی که آب میوه و پیتزا و انواع دمنوش‌ها را دارد.

هتل ترنج همه امکانات خوب را دارد از جمله عکاسی که خاطرات خوشتان از اقامت در هتل ترنج را ثبت و ماندگار از تور کیش اردیبهشت ماه 97 می‌کند و خودروهای اجاره‌ای که گشت در ساحل و جزیره را آسان می‌کند و نیز اتاق بازی با میز بیلیارد و فوتبال دستی که به لحظاتتان رنگ هیجان می‌بخشند. کانتر گردشگری، خدمات لاندری و اورژانس از دیگر خدمات هتل ترنج است که همه آسایش کامل شما میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز را در اینجا تضمین می‌کنند.

در هتل ترنج خدمات رایگان زیادی دارید از جمله خانه کودک، سرو صبحانه بوفه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، والیبال ساحلی و سالن بدن‌سازی و همچنین سرویس اضافه هتل ترنج کیش به صورت کاناپه تخت شو می باشد.

دارای واحد ها 40 متری، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه می باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش بهار 97 از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد.

خدمات رایگان هتل برای پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین 97 شامل صبحانه بصورت بوفه، ناهار بصورت بوفه رستوران ساحلی، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی VIP، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، سالن بدنسازی، والیبال ساحلی، خانه بازی کودک، مینی بار(یک نوبت)، شام، بلیط پارک آبی اوشن (بر مبنای ظرفیت اتاق)، میان وعده، جنگ شبانه شادی (بر مبنای ظرفیت اتاق)، تفریحات دریایی (بر مبنای ظرفیت اتاق) و ... می باشد.

برای کسب اطلاعات بهتر در خصوص کیفیت این هتل و نحوه سرویس دهی هتل میتوانید از نظر مسافران در مورد هتل ترنج کیش بازدید نمایید.

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش 

 

پرسش : نرخ هتل پارمیس کیش،قیمت 3 نفر هفته جاری

فرهاد امیری

تاریخ طرح پرسش : 96/03/31

 

پرسش : با تشکر از سایتتون و موفقیت روز افرون برای شما، در رابطه با نرخ تور کیش تعطیلات نوروز هتل پارمیس کیش برای دو نفر بزرگسال و یک کودک زیر دو سال برای ابتدای هفته جاری ، ممنوت میشم سریعتر زحمت پاسخ رو بکشید.

پاسخ : با سلام ، هتل پارمیس کیش یکی از بهترین  و بزرگترین و باشکوه ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش بوده و در موقعیت جغرافیایی استثنایی نزدیک به مناطق تفریحی و روبروی مراکز خرید واقع شده است. این هتل داری 152 باب اتاق و 14 سوئیت و 2 باب پنت هوس و دارای مساحت 17500 می باشد. این هتل با فرودگاه ده دقیقه و همین طور با مراکز خرید جزیره پنج دقیقه فاصله دارد.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است و با توجه به تغییرات پروازی و ظرفیت هتل بابت استعلام قیمت ، ساعات پروازی ، شرایط و نحوه رزرو و خدمات تور و آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و با مسئولین فروش برای تور کیش فروردین ماه 97 مشورت نمایید. در خصوص هزینه نوزاد (کودک زیر 2 سال ) فقط مشمول بیمه و مالیات پروازی (فاقد صندلی پروازی و فاقد خدمات هتل ) می باشد.

برخی از امکانات هتل پارمیس کیش برای میهمانان تور کیش شامل : سرو صبحانه ، نهار بوفه ، اینترنت در اتاق ها و لابی ، سالن کنفرانس ، استقبال ،  رستوران سنتی ، رستوران خانه اسپاگتی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پارک کودکان ، بیلیارد ، ماساژ ، بازی های رایانه ای و امکانات آبی نظیر : استخر ، سونا ، جکوزی و ...  می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هتل پارمیس کیش میتوانید نظرات مسافران در مورد هتل پارمیس را ملاحظه نمایید.

 

هتل پارميس كيش
 
هتل پارمیس کیش
 

پرسش: نرخ هتل ایران کیش,نرخ 5 نفر ماه آینده

الهه

تاریخ طرح پرسش: 96/05/15

 

پرسش: درود آژانس همکار هستم، در خصوص نرخ تور کیش بهمن هتل ایران کیش برای پنج نفر در ماه آینده ممنون میشم نرخ ها را برای ما اعلام کنید؟

پاسخ: با سلام، هتل بین المللی ایران کیش با طراحی و معماری منحصر به فرد جزء هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و در بلوار خلیج فارس و در روبروی پارک شهر کیش واقع شده است. هتل ایران کیش در زمینی با مساحت 12000 متر مربع بنا شده و دارای هفت طبقه و صد و بیست و هشت اتاق می باشد. هتل ایران در دو برج جداگانه طراحی شده که طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور برای میهمانان ویژه تور کیش اسفند می باشد.

موقعیت هتل در تور کیش زمستان به گونه ای است که اتاق های واقع در ضلع شمالی این هتل مشرف به دریا و اتاق های واقع در ضلع جنوبی مشرف به جزیره و پارک شهر می باشند. فاصله هتل ایران تا دریای نیلگون خلیج فارس بیست دقیقه می باشد. این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و با پوشش سراسری و یکپارچه ی اینترنت وایرلس در تمام طبقات و اتاقهای هتل، سعی در ارائه خدمات نوین هتلداری به گردشگران محترم تور کیش فروردین دارد. هتل ایران همچنین تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

خدمات رایگان هتل ایران کیش برای میهمانان تور کیش اردیبهشت 97  شامل: صبحانه، استقبال فرودگاهی، نهار بوفه، سرو عصرانه، استخر، سونا و جکوزی می باشد.

همکار گرامی حداقل نرخ تور کیش نوروز هتل ایران کیش در یک اتاق دو تخته و به مدت زمان دو شب به همراه بلیط رفت و برگشت برای هر نفر معادل 795000 تومان می باشد. شایان ذکر است که قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی برگزار میگردد و نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش بهار متناسب با شرایط و خدمات، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل و اطلاع از پکیج آژانس های همکار می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

برخی از امکانات هتل ایران کیش شامل: اتاق های مجهز به اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و خنک کننده در تور کیش تعططیلات عید نوروز 97، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، لاندری در تمامی ساعات، پارکینگ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره، سالن های ورزشی مجهز به استخر و بدنسازی، رستوران در فضای باز، رستوران اصلی، سالن همایش و ... می باشد.

مسافران گرامی که مایلند در خصوص نحوه سرویس دهی این هتل در جریان نظرات سایر مسافران قرار گیرند میتوانند از نظر مسافران در مورد هتل ایران بازدید نمایند.

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش در سفرهای ویژه تور کیش اردیبهشت





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,رزرو تور کیش,رزرو بلیط و هتل کیش,برترین تور های کیش در بهترین هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,تور های لحظه آخری کیش,نرخ مناسب تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 25 دی 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی